אודות

הדפסה על פלסטיק ומוצרים

עולם הדפוס מספק קשת רחבה מאוד של שירותים שימושיים, בעיקר לעסקים, אם כי לא רק. אחת האפשרויות המעניינות והשימושיות ביותר שהוא מציע היא האפשרות להדפיס ישירות על מוצרים קיימים וגם הדפסה על פלסטיק. אפשר לקחת מוצר קיים ולהוסיף לו הדפסה מיוחדת, לפי דרישתכם. כיצד עושים זאת? מהם היתרונות של הדפסת על מוצרים ופלסטיק? אילו מדפסות מאפשרות הדפסה כזו? ומה לגבי הדפסות על מוצרים לאנשים פרטיים? ריכזנו לכם את כל מה שחשוב לדעת על עולם ההדפסות על מוצרים, כולל מענה על שאלות אלה ונוספות. מתחילים.

איך מתבצע תהליך הדפסה על פלסטיק ומוצרים?

הדפסה על מוצרים מתבטאת בפועל בתהליך עסקי וגם טכני. ראשית, העסק שמזמין זאת צריך להבין מה בדיוק הוא רוצה. אפשר להדפיס למשל מידע שיווקי, לוגו של העסק או מידע על יצירת קשר על מוצרים שימושיים כגון כוסות או עטים. רואים זאת פעמים רבות במסגרת פעילות של קידום מכירות (קד"מ). בהמשך נבחרת שיטת ההדפסה המתאימה ביותר, אשר עשויה להיות אחת משיטות אלה:

·הדפסה דיגיטלית: הדפסה ישירות מקובץ במחשב במקום מגלופה (תבנית פיזית) כמו בדפוס אופסט.

·הדפסת טמפו: tampon printing היא שיטה נפוצה, אשר מאפשרת הדפסה על משטחים לא ישרים. בעזרת כרית הטבעה, מעבירים את מה שמעוניינים להדפיס מפורמט דו ממדי להטבעה תלת ממדית על האובייקט. שיטה זו פועלת בדומה לשימוש בחותמת.

·דפוס משי: אפשר להדפיס על מוצרים גם בעזרת דפוס רשת (משי). זהו סוג הדפסה אשר מספק תוצאות מעולות ועמידות גבוהה לאורך זמן.

מהם היתרונות של הדפסה על פלסטיק מוצרים?

הדפסות על מוצרים מספקות יתרונות רבים, כולל היתרונות האלה:

·משתלם לעסקים: עלויות ההדפסה כיום נמוכות מספיק, כדי שיהיה לעסקים שמזמינים את ההדפסה, משתלם למכור מוצרים כאלה ללקוחותיהם.

·מתאים למגוון מטרות: מהדפסה עסקית ועד להדפסה אישית על מוצרים והדפסה על פלסטיק.

·טווח יעדי הדפסה רחב: טווח המספק אין-ספור אפשרויות הדפסה לעסקים.

·קבלת תוצר ייחודי: הדפסה על מוצרים מאפשרת להפוך מוצר גנרי למוצר ייחודי שמותאם אישית לדרישותיכם. זה עשוי להיות מתאים לעסקים ולאנשים פרטיים.

לסיכום

הדפסה על פלסטיק ומוצרים היא אפשרות שחשוב ומומלץ לכל עסק להכיר, אך היא בהחלט יכולה גם להתאים לאנשים פרטיים. תוכלו להדפיס על כל מוצר שעולה על דעתכם – מפרטי לבוש כמו חולצות, מעילים וכובעים, דרך כוסות, בקבוקים ועטים ואפילו על תיקים ומחברות.

שאלות נפוצות ותשובות

התשובה לכך תלויה בשיטת הדפסה. משתמשים בדיו מסוגים שונים, בפיגמנטים ובחומרי המסה אך לא רק. בדפוס רשת למשל משתמשים בחומר מיוחד שהוא רגיש לאור (מכונה

 מהירות ההדפסה תלויה בסוג ההדפסה שנבחר וכמובן גם בכמות ההדפסות הדרושה.

 יש כמה וכמה סוגי מדפסות להדפסה על מוצרים. לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות ויש להתאים את סוג המדפסת לאופי העבודה הנדרשת. לרוב, מדובר במדפסות משוכללות ויקרות ובהחלט לא במדפסת ביתית.

 מגוון סוגי האובייקטים שעליהם אפשר להדפיס גדול מאוד. דוגמה פופולארית מאוד היא הדפסה על פריטים לבישים כגון חולצות וכובעים או על אביזרים כמו עטים וכוסות.

הדפסה אישית על מוצרים אפשרית בהחלט. זו עשויה להיות למשל מתנה אישית שעליה יש הקדשה מודפסת.

פתח צא'ט
אפשר להציע עזרה?
היי,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן